UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych (Dz. U. 2014 r. poz. 464, dalej: Rozporządzenie) Premium Mobile sp. z o.o. informuje, że oferuje następujące udogodnienia dla osób niepełnosprawnych:

  1. zapewnia rozwiązanie umożliwiające komunikację audiowizualną osoby niesłyszącej lub niemówiącej z tłumaczem polskiego języka migowego (PJM) lub systemu językowo-migowego w czasie rzeczywistym, z poziomu strony internetowej; udogodnienie dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 9-17 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

  2. w sposób jednoznaczny, łatwy i zrozumiały udostępnia w postaci elektronicznej w formacie tekstowym:

  • a. informacje o wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych oferowanych przez Premium Mobile sp. z o.o. pod adresem https://a2mobile.pl/udogodnienia-dla-niepelnosprawnych,
  • b. ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych na stronie internetowej https://a2mobile.pl/dokumenty;
  1. na żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, w terminie 30 dni od złożenia żądania, Premium Mobile sp. z o.o. udostępnia ogólne warunki umowy o świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych oraz jej wzór, cennik usług telekomunikacyjnych i regulamin świadczenia publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych, sporządzone na papierze w formie wydruku przy użyciu dużej czcionki (16 pkt), a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym;

  2. na każde żądanie osoby niewidomej lub słabowidzącej, Premium Mobile sp. z o.o. udostępnia pisemny lub szczegółowy wykaz wykonanych usług telekomunikacyjnych (w zależności od treści żądania abonenta) sporządzony na papierze w formie wydruku przy użyciu dużej czcionki (16 pkt), przesłane pocztą na adres korespondencyjny abonenta, a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym;

  3. na żądanie abonenta będącego osobą niepełnosprawną, Premium Mobile w terminie 30 dni od dnia zgłoszenia żądania, przekaże abonentowi informacje o oferowanych przez siebie wszystkich udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych, w postaci papierowej lub elektronicznej na udostępniony w tym celu przez abonenta adres poczty elektronicznej; w przypadku osoby niewidomej lub słabowidzącej sporządzone na papierze w formie wydruku przy użyciu dużej czcionki (16 pkt.), a w przypadku wysyłania pocztą elektroniczną - w formacie tekstowym;

  4. swoją stronę internetową i udostępniane za jej pośrednictwem informacje dostosowane do wymagań Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1);

  5. w przypadku uzasadnionych wątpliwości dotyczących zasadności realizacji udogodnienia, o którym mowa w pkt. 1 i pkt. 3, związanych z rodzajem lub stopniem niepełnosprawności osoby żądającej jego realizacji, osoba reprezentująca Premium Mobile sp. z o.o. przed realizacją udogodnienia ma prawo zażądać okazania, do wglądu, przez osobę żądającą realizacji udogodnienia, dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 127, poz. 721, z późn. zm.).