a2mobile

FAQ

Wybierz kategorię:

Za pomocą serwisu moje.a2mobile.pl możesz zmienić ofertę na "Niewyczerpalne Pakiety", w tym celu przejdź do "Konto i pakiety" i wybierz "Przejdź do nowej oferty". 

Dane dotyczące stanu konta i historii aktywności wyświetlane są na bieżąco, aktualizacja następuje zawsze po skończonej aktywności. Jeżeli dane nie zmieniły się, odśwież stronę guzikiem "odśwież" w oknie "Konto i pakiety" lub wyszukaj ponownie dane w "Historia". W przypadku transmisji danych rozliczenie będzie widoczne dopiero w momencie zakończenia sesji.

Dane dotyczące stanu aktywnego pakietu wyświetlane są na bieżąco, aktualizacja następuje zawsze po skończonej aktywności. Jeżeli dane nie zmieniły się, odśwież stronę guzikiem "odśwież" w oknie "Konto i pakiety". W przypadku transmisji danych rozliczenie będzie widoczne dopiero w momencie zakończenia sesji.

1. Wybierz z górnej listy (obok menu) "Zarządzaj numerami"

2. Dodaj numer z weryfikacją danych, podając PESEL, na który zarejestrowany jest numer i numer jaki chcesz dodać do konta moje.a2mobile.pl. Następnie wpisz kod autoryzujący jaki otrzymasz wiadomością SMS na podany numer. PESEL jaki podasz przy dodaniu pierwszego numeru będzie domyślnym identyfikatorem dla Twego konta moje.a2mobile.pl i będzie wymagany przy dodawaniu kolejnych numerów zarejestrowanych na ten sam PESEL.

3. Usuń numer z konta moje.a2mobie.pl, wybierając dla danego numeru opcję "Usuń". Kolejne jego dodanie będzie wymagało ponownej weryfikacji danych i SMS-a  autoryzującego.

Najpierw zapewnij odpowiednią ilość środków na numerze (sprawdź w "Konto i pakiety"), a potem dokonaj zakupu pakietu (w zakładce "Aktywuj pakiet"). Jeśli brakuje Ci środków na Twój oczekiwany pakiet, doładuj się wybierając z menu "Doładowania" i kierując się na stronę doładowań. Po udanej operacji doładowania przejdź do zakupu pakietu.

Absolutnie tak!

Ofertę a2mobile kierujemy do wszystkich, zarówno tych, którzy mają telefon na kartę, na abonament, czy nie posiadają telefonu komórkowego.

Jeśli posiadasz telefon na abonament, po okresie umowy możesz przenieść swój numer do nas. Zaręczamy, że szybko odkryjesz, że korzystanie z naszych usług przedpłaconych (a więc pre-paid, albo tzw. "telefonu na kartę") jest równie wygodne, co w przypadku ofert abonamentowych. Jest kilka różnic w sposobie aktywowania i korzystania z usług, ale poniżej postaramy Ci się pokazać, że to bardzo łatwe i jest to oferta również dla Ciebie!

A zatem jakie są różnice pomiędzy telefonem na kartę a abonamentem?

Po pierwsze: stan konta, jego ważność i doładowania.

Konto, to Twoja wirtualna portmonetka, z której opłacasz usługi. U nas ma ono ważność 12 miesięcy, a więc na jakąkolwiek kwotę doładujesz swoje konto, ważność środków zgromadzonych na koncie od momentu ostatniego doładowania to 12 miesięcy. Doładowania zrealizujesz:

1. Na stronie doladowania.a2mobile.pl

2. Doładowaniami a2mobile, dostępnymi w sklepach sieci Żabka i Freshmarket

3. Doładowaniami sieci Plus, dostępnymi w kioskach, sieciach handlowych, bankomatach i na stacjach benzynowych

4. Doładowaniami wRodzinie.

Konto możesz doładowywać mniejszymi kwotami np. przed każdą aktywacją Pakietu, usługi, albo zasilić kwotą pozwalającą na automatyczne odnawianie się Pakietów przez dłuższy okres - aktywujesz i zapominasz o wszystkim do momentu kolejnego zasilenia konta. Usługi cyklicznie aktywują się same co miesiąc pod warunkiem posiadania wystarczających środków na koncie. Chyba, że nie chcesz, to wyłączasz ich cykliczność i na bieżąco zarządzasz tym samodzielnie!

Jak się aktywuje usługi w a2mobile?

Gdy masz już swoją kartę w a2mobile, Twoje konto jest zasilone wystarczającą kwotą, by korzystać z naszych usług, przechodzisz do ich aktywacji. Możesz aktywować Pakiety (minut, SMSów i MMSów, Internetu), dowolnie łączyć te Pakiety bądź korzystać z cennika zgodnie z bieżącym użyciem. Pakiety i usługi aktywujesz na moje.a2mobile.pl specjalnymi kodami (tak zwanymi kodami USSD). Ich lista znajduje się na naszej stronie: a2mobile.pl/kody-ussd. Znając kod, wpisujesz go na klawiaturze swojego telefonu, zatwierdzasz zieloną słuchawką i... już. Twoje usługi są aktywne. Specjalnym kodem możesz również sprawdzić jaki jest stan Twojego konta, jakie masz aktywne usługi, włączać i wyłączać ich cykliczność (a więc automatyczne odnawianie się usług po ich wygaśnięciu - a więc po 31 dniach). Oczywiście te same operacje możesz zrobić poprzez moje.a2mobile.pl. Zawsze możesz też do nas zadzwonić pod nr 720 20 30 40. Pomożemy!

Czy są jeszcze jakieś różnice pomiędzy ofertą a2mobile a abonamentem

Brak zobowiązań. Wybierasz te usługi, które chcesz. Nie chcesz korzystać? Nie aktywujesz nic. Całkowita dowolność i przewidywalność. To naprawdę proste! I tanie!

Faktury VAT

Jeśli chcesz korzystać z naszej oferty a2mobile i otrzymać fakturę VAT za starter, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta:

napisz: bok@a2mobile.pl

zadzwoń: 720 20 30 40

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za doładowania zrealizowane za pośrednictwem strony https://moje.a2mobile.pl/, w ciągu 7 dni od daty doładowania dokonaj rejestracji danych firmy na stronie http://pp.liberty.eu/CustomerPanel/Customer/ wraz z podaniem wszystkich numerów, które będą doładowywane.

W naszej ofercie nie ma usługi abonamentowej, ale dzięki cyklicznie odnawianym atrakcyjnym pakietom usług możesz do woli korzystać z usług, nie mając okresu minimalnego zobowiązania jak w abonamencie.

Konto ważne jest przez 12 miesięcy od aktywacji numeru i każdego doładowania.

Promocyjne opłaty za usługi podstawowe bez aktywnego pakietu to: 0,04 zł/MB; 0,10 zł/minutę rozmowy; 0,10 zł/SMS; 0,10 zł/MMS.

Pakiet cykliczny jest odnawiany automatycznie co 31 dni o ile masz wystarczającą ilość środków na koncie. Jeżeli masz aktywnych kilka pakietów to odnowi się tylko ten pakiet cykliczny, który aktywowałeś jako ostatni (po upływie jego okresu ważności).

Mamy trzy Niewyczerpalne Pakiety, które możesz włączyć w różnych kombinacjach oraz dodatkowy Pakiet Społecznościowy. Pakiety Niewyczerpalne to: Rozmowy, Wiadomości i Internet. Okres ważności każdego z Pakietów to 31 dni.

Pakiet Rozmowy, Wiadomości, 30 GB Internet + Społecznościowy – 29,90 zł

Pakiet Rozmowy, Wiadomości, 20 GB Internet + Społecznościowy – 24,90 zł

Pakiet Rozmowy, Wiadomości, 10 GB Internet + Społecznościowy – 19,90 zł

Pakiet Rozmowy i Wiadomości + Społecznościowy – 15,90 zł

Pakiet Wiadomości i Internet + Społecznościowy – 15,90 zł

Pakiet Rozmowy i Internet + Społecznościowy – 15,90 zł

Pakiet Rozmowy + Społecznościowy – 9,90 zł

Pakiet Wiadomości + Społecznościowy – 9,90 zł

Pakiet Internet + Społecznościowy – 9,90 zł

Pakiet Społecznościowy – 5 zł

Cena promocyjna 9,90 zł i 15,90 zł obowiązuje do dnia 16.10.2019 r.

Wszystkie Niewyczerpalne Pakiety posiadają w sobie funkcjonalność pakietu dodatkowego czyli Pakietu Społecznościowego. Posiadając aktywny chociaż jeden Pakiet Niewyczerpalny nie musisz włączać Pakietu Społecznościowego, już to masz.

Zarówno Niewyczerpalne Pakiety, jak i Pakiet Społecznościowy są cykliczne, oznacza to że odnowią się automatycznie po ich zakończeniu o ile oczywiście nie wyłączysz tej opcji i będziesz miał na koncie odpowiednią kwotę.

Aby aktywować Pakiet musisz mieć określoną liczbę środków na koncie. Dany pakiety możesz aktywować na moje.a2mobile.pl lub odpowiednim kodem:

  • Pakiet Rozmowy + Wiadomości + 30 GB Internet *299*1#
  • Pakiet Rozmowy + Wiadomości + 20 GB Internet *249*1#
  • Pakiet Rozmowy + Wiadomości + 10 GB Internet *222*1#
  • Pakiet Rozmowy +  Wiadomości  *222*2#
  • Pakiet Wiadomości + Internet *222*3#
  • Pakiet Rozmowy + Internet *222*4#
  • Pakiet Rozmowy *222*5#
  • Pakiet Wiadomości *222*6#
  • Pakiet Internet *222*7#
  • Pakiet społecznościowy *222*8#

Pakiety Niewyczerpalne aktywowane są od razu po zleceniu „Aktywuj pakiet” w moje.a2mobile.pl lub po wpisaniu kodu.

Pełna lista kodów dostępna jest pod adresem https://www.a2mobile.pl/kody-aktywacyjne

Pakiet nie zostanie odnowiony, a na Twój numer zostanie wysłana informacja o braku środków na zakup pakietu. Aby znów korzystać z pakietów doładuj konto i ponownie aktywuj wybrany pakiet cykliczny. Przed doładowaniem konta wyłącz transmisję danych, aby środki, które wpłacisz nie zostały pobrane na działające w tle urządzenia aplikacje internetowe (np. aktualizacja aplikacji).

Tak, możesz aktywować kolejny. Pamiętaj, że Pakiety Niewyczerpalne aktywowane są od razu po wpisaniu kodu. Łącznie możesz mieć maksymalnie pięć pakietów. Każdy pakiet jest ważny 31 dni od daty zakupu z wyjątkiem Dodatkowego Pakietu 5 GB, który jest ważny do końca okresu ważności pakietu głównego. Ostatni aktywowany przez Ciebie pakiet będzie Twoim pakietem cyklicznym.

Oznacza to, że możesz korzystać z aplikacji KATZ i Frifon (wysyłając wiadomości tekstowe i prowadząc rozmowy głosowe) oraz Facebook i Messenger (tylko w zakresie wiadomości tekstowych) w ramach zakupionego pakietu bez ponoszenia opłat za transmisję danych i bez pomniejszania posiadanego aktywnego pakietu Internet.

Pakiet Społecznościowy dostajesz od razu w każdym z naszych Pakietów Niewyczerpalnych.

Korzystamy z nadajników sieci Plus. Z naszych usług skorzystasz w technologii 2G, 3G oraz LTE i LTE Advanced.

Tak, jeśli posiadasz pakiet zawierający Internet. 

Zakupu możesz dokonać poprzez:

1. moje a2mobile, przejdź do „Aktywuj pakiet” i zakup „Dodatkowy Pakiet 5GB bez ograniczenia prędkości”

2. wpisanie kodu *234*1#

Opłata za każdorazowy zakup „Dodatkowego Pakietu 5 GB bez ograniczenia prędkości ” wynosi 5 zł. Po wykorzystaniu jednostek dostępnych w ramach Dodatkowego Pakietu 5 GB naliczanie progów transmisji danych rozpocznie się od początku pierwszego progu w ramach ostatnio aktywowanego pakietu zawierającego dostęp do Internetu.

Zakup dodatkowego Pakietu 5 GB nie wydłuża okresu ważności posiadanego pakietu, ważny jest do końca okresu ważności pakietu głównego.

Niewykorzystane dane z Pakietu dodatkowego nie przechodzą na kolejny Okres.

Wejdź na naszą stronę www.przeniesnumer.a2mobile.pl i uzupełnij formularz Wniosku online (pamiętaj, że dane na formularzu muszą zgadzać się z tymi, na które zarejestrowany jest numer u obecnego dostawcy), a następnie czekaj na dokumenty od kuriera.

Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę. Miej ze sobą ważny dokument tożsamości, który pozwoli kurierowi na weryfikację Twoich danych.

Szczegółowe informacje znajdziesz na https://a2mobile.pl/przeniesnumer-szczegoly. Możesz również skontaktować się z nami dzwoniąc na infolinię 720 20 30 40.

W ciągu 3 dni roboczych wyślemy do Ciebie kuriera wraz z Wnioskiem oraz z kartą Sim, na którą zostanie przeniesiony Twój numer. Przesyłki kurierskie są doręczane w godzinach od 9:00 do 17:00 - w dni robocze (od poniedziałku do piątku). W obecności kuriera zostaniesz zweryfikowany z dokumentu  tożsamości.

Przeniesienie numeru nastąpi pomiędzy godziną 24:00 a 6:00 w dniu udostępnienia numeru przez obecnego dostawcy.

Po przeniesieniu numeru wykonaj pierwsze połączenie w celu aktywacji karty SIM.

W takiej sytuacji należy skontaktować się z obecnym dostawcą i zweryfikować czy dane podane na wniosku o przeniesienie są zgodne z danymi na jakie numer jest zarejestrowany oraz czy Operator i rodzaj oferty zostały prawidłowo określone (pamiętaj mix jest traktowany jako abonament). W razie wątpliwości skontaktuj się z dotychczasowym dostawcą. Jeśli wyjaśnisz powód odrzucenia wniosku, skontaktuj się z nami pisząc na adres bok@a2mobile.pl lub dzwoniąc na numer 720203040.

Zakupu i rejestracji możesz dokonać w punktach sieci Żabka, Freshmarket, Innmedio, Relay, 1-Minute, RUCH, Świat Prasy, Kolporter oraz w innych punktach detalicznych na terenie kraju.

Starter możesz zamówić również na stronie www.startery.a2mobile.pl oraz telefonicznie pod numerem 720 20 30 40. Koszt startera to jedyne 10 zł. Przesyłka kurierem gratis.

Starter na firmę albo obcokrajowca można zamówić telefonicznie pod numerem 720 20 30 40 po zapoznaniu się z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych a2mobileCennikiem oraz Regulaminem sklepu internetowego a2mobile.

W przypadku składania zamówienia na starter na obcokrajowca należy przygotować dane do rejestracji numeru (PESEL albo nazwę i serię numeru dokumentu potwierdzającego tożsamość, w przypadku obywateli Unii Europejskiej jest to dowód osobisty, karta stałego pobytu albo paszport zagraniczny, dla obywateli spoza Unii Europejskiej karta stałego pobytu bądź paszport zagraniczny) oraz dane do faktury, aktualny adres korespondencyjny wraz z adresem e-mail i numerem kontaktowym dla kuriera. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania wpłaty za starter. Potwierdzenie zrealizowanego przelewu należy przesłać na adres bok@a2mobile.pl. Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka zostanie doręczona przez Kuriera do rąk własnych na wskazany adres korespondencyjny. Kurier będzie weryfikował zgodność danych podanych na Karcie Rejestracyjnej z dokumentem tożsamości.

W przypadku składania zamówienia na firmę, należy zwrócić uwagę, że ta forma rejestracji jest przeznaczona wyłącznie dla osób niebędących osobą fizyczną tj. spółki kapitałowe prawa handlowego, fundacje, stowarzyszenia.  Osoby  prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą składają zamówienia poprzez stronę z formą rejestracji na osobę fizyczną z możliwości otrzymania faktury za starter.  W przypadku składania zamówienia należy przygotować dane do rejestracji w postaci danych reprezentanta (imię i nazwisko, seria i numer dokumentu tożsamości), numer REGON /NIP/ KRS (albo numer ewidencyjny innego właściwego rejestru), dane do faktury, aktualny adres korespondencyjny wraz z adresem e-mail i numerem kontaktowym dla kuriera. Dla potwierdzenia umocowania do działania konieczne będzie przesłanie na adres bok@a2mobile.pl pełnomocnictwa. Po złożeniu zamówienia i weryfikacji na wskazany adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania wpłaty za starter. Potwierdzenie zrealizowanego przelewu należy przesłać na adres bok@a2mobile.pl. Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka zostanie doręczona do rąk własnych na wskazany adres korespondencyjny. Kurier będzie weryfikował zgodność danych podanych na Karcie Rejestracyjnej z dokumentem tożsamości.

Zamawiając starter na stronie http://startery.a2mobile.pl dostaniesz numer przydzielony losowo. Jeżeli chciałbyś kupić złoty numer, skontaktuj się z nami pod adresem bok@a2mobile.pl lub dzwoniąc pod numer 720 20 30 40.

Nie wysyłamy starterów za pobraniem. Pamiętaj, że zakupu startera i rejestracji numeru możesz dokonać również w punktach sieci Żabka, Freshmarket, Innmedio, Relay, 1-Minute, RUCH, Świat Prasy, Kolporter oraz w innych punktach detalicznych na terenie kraju.

Zamówienia realizowane są na bieżąco. Jeżeli nie otrzymałeś zamówionego startera w ciągu 7 dni, skontaktuj się z Biurem Obsługi pod numerem 720 20 30 40 lub pisząc na bok@a2mobile.pl

Próbując wykonać połączenie głosowe albo wysyłając SMS na dowolny numer lub sprawdzając stan konta kodem *111#.

Nie, aktywacja numeru w sieci a2mobile jest bezpłatna.

Aby sprawdzić stan konta:

1. Wejdź na moje.a2mobile.pl, załóż konto i dodaj do niego swój numer – wtedy możesz zarządzać Twoim numerem i sprawdzić stan konta, pakietów i usług oraz dokonać zakupu pakietów.

2. Wpisz kod *111# i wciśnij zieloną słuchawkę by sprawdzić stan konta.

Pełna lista kodów, które pozwalają na zarządzanie kontem dla oferty „Niewyczerpalne Pakiety” dostępna jest pod adresem https://a2mobile.pl/kody-aktywacyjne

Pakiet Internet nie zawiera limitu przetransferowanych danych. Stosujemy jedynie ograniczenia prędkości transmisji danych po przekroczeniu danego progu użycia.

W zależności od posiadanego Pakietu, stosujemy następujemy ograniczenia:

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 29,90:
30 GB – bez limitu prędkości
30-35 GB – prędkość max. 1 MB/s
powyżej 35 GB – prędkość max. 512 kB/s

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 24,90:
20 GB – bez limitu prędkości
20-25 GB – prędkość max. 1 MB/s
powyżej 25 GB – prędkość max. 512 kB/s

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 19,90:
10 GB – bez limitu prędkości
10-15 GB – prędkość max. 1 MB/s
powyżej 15 GB – prędkość max. 512 kB/s

Pakiet Niewyczerpalne Wiadomości i Internet 15,90,
Pakiet Niewyczerpalne Rozmowy i Internet 15,90,
Pakiet Niewyczerpalny Internet 9,90:
5-10 GB – prędkość max. 3 Mb/s
10-15 GB – prędkość max. 1 MB/s
powyżej 15 GB – prędkość max. 512 kB/s

O każdym spowolnieniu prędkości zostaniesz poinformowany SMSem.

Połączenia w roamingu są realizowane w sytuacji, gdy korzystasz z numeru a2mobile poza granicami Polski czyli numer loguje się do sieci zagranicznych operatorów. Wówczas realizujemy usługi w zasięgu innej (zagranicznej) sieci.

Natomiast połączenia międzynarodowe jest realizowane wówczas, gdy przebywając w Polsce wykonujesz połączenie z numeru a2mobile na numer zagranicznego Operatora.

W przypadku realizacji połączeń międzynarodowych i w roamingu należy pamiętać, aby numer zagraniczny został poprzedzonym „+”oraz numerem kierunkowym kraju, do którego jest realizowane połączenie bądź wysyłany jest SMS.

Jeśli masz dostęp do WiFi, a nie masz zasięgu sieci komórkowej, skorzystaj z aplikacji WiFi Calling, która umożliwi Ci inicjowanie i odbieranie połączeń pomimo braku zasięgu Operatora sieci komórkowej. Dzięki aplikacji WiFi Calling nadal korzystasz ze swojego numeru telefonu w zakresie oferty promocyjnej „WiFi Calling”.

Więcej informacji o usłudze znajdziesz pod adresem https://a2mobile.pl/wificalling

Tak, możesz ją aktywować w moje.a2mobile.pl.

Możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i po weryfikacji usługa zostanie aktywowana.

Blokada SMS Premium polega na zablokowaniu możliwości wysyłania przez Użytkownika SMSów Premium, natomiast nie blokuje to możliwości otrzymywania takich SMSów.

Dodatkowo, sieć a2mobile nie obsługuje numerów z usługami subskrypcji, tak więc otrzymywanie SMSów z dowolnego źródła (także z numerów skróconych) nie obciąży Twojego konta.

Pamiętaj, że Kwota Zestawu startowego może być wykorzystana na usługi na numerach o podwyższonej opłacie (numery premium) dopiero po pierwszym doładowaniu konta.

Listę numerów Premium obsługiwanych w Naszej sieci znajdziesz w pliku: https://a2mobile.pl/pdf/Lista_numerow_specjalnych_SMS_Premium.pdf

Aktualnie nie posiadamy w ofercie usługi HD Voice.

Konto można doładować:

  • na stronie doladowania.a2mobile.pl,
  • poprzez stronę internetową  swojego banku – wybierając doładowanie Plus na kartę,
  • doładowaniami a2mobile/wRodzinie, dostępnymi w sklepach sieci Żabka i Freshmarket
  • doładowaniami sieci Plus, dostępnymi w kioskach, sieciach handlowych, bankomatach i na stacjach benzynowych

Swoje konto doładujesz dowolną kwotą w pełnych złotówkach od 5 do 500 zł.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za doładowania zrealizowane za pośrednictwem strony https://doladowania.a2mobile.pl/, w ciągu 7 dni od daty doładowania dokonaj rejestracji danych na stronie http://pp.liberty.eu/CustomerPanel/Customer/ wraz z podaniem wszystkich numerów, które będą doładowywane.

Jesteś zainteresowany
naszą ofertą?

Zostaw nam swój numer, oddzwonimy do Ciebie.