a2mobile

FAQ

Wybierz kategorię:

Za pomocą serwisu moje.a2mobile.pl możesz zmienić ofertę na "Niewyczerpalne Pakiety", w tym celu przejdź do "Konto i pakiety" i wybierz "Przejdź do nowej oferty". 

Dane dotyczące stanu konta i historii aktywności wyświetlane są na bieżąco, aktualizacja następuje zawsze po skończonej aktywności. Jeżeli dane nie zmieniły się, odśwież stronę guzikiem "odśwież" w oknie "Konto i pakiety" lub wyszukaj ponownie dane w "Historia". W przypadku transmisji danych rozliczenie będzie widoczne dopiero w momencie zakończenia sesji.

Dane dotyczące stanu aktywnego pakietu wyświetlane są na bieżąco, aktualizacja następuje zawsze po skończonej aktywności. Jeżeli dane nie zmieniły się, odśwież stronę guzikiem "odśwież" w oknie "Konto i pakiety". W przypadku transmisji danych rozliczenie będzie widoczne dopiero w momencie zakończenia sesji.

1. Wybierz z górnej listy (obok menu) "Zarządzaj numerami"

2. Dodaj numer z weryfikacją danych, podając PESEL, na który zarejestrowany jest numer i numer jaki chcesz dodać do konta moje.a2mobile.pl. Następnie wpisz kod autoryzujący jaki otrzymasz wiadomością SMS na podany numer. PESEL jaki podasz przy dodaniu pierwszego numeru będzie domyślnym identyfikatorem dla Twego konta moje.a2mobile.pl i będzie wymagany przy dodawaniu kolejnych numerów zarejestrowanych na ten sam PESEL.

3. Usuń numer z konta moje.a2mobie.pl, wybierając dla danego numeru opcję "Usuń". Kolejne jego dodanie będzie wymagało ponownej weryfikacji danych i SMS-a  autoryzującego.

Najpierw zapewnij odpowiednią ilość środków na numerze (sprawdź w "Konto i pakiety"), a potem dokonaj zakupu pakietu (w zakładce "Aktywuj pakiet"). Jeśli brakuje Ci środków na Twój oczekiwany pakiet, doładuj się wybierając z menu "Doładowania" i kierując się na stronę doładowań. Po udanej operacji doładowania przejdź do zakupu pakietu.

Absolutnie tak!

Z oferty a2mobile mogą skorzystać, zarówno osoby posiadające telefon na kartę, czy na abonament.

Jeśli posiadasz telefon na abonament, po okresie umowy możesz przenieść swój numer do nas. Jest kilka różnic w sposobie aktywowania i korzystania z usług, ale poniżej postaramy Ci się pokazać, że to bardzo łatwe i jest to oferta również dla Ciebie!

A zatem jakie są różnice pomiędzy telefonem na kartę a abonamentem?

Po pierwsze: stan konta, jego ważność i doładowania.

Konto, to Twoja wirtualna portmonetka, z której opłacasz usługi. U nas ma ono ważność 12 miesięcy, a więc na jakąkolwiek kwotę doładujesz swoje konto, ważność środków zgromadzonych na koncie od momentu ostatniego doładowania to 12 miesięcy. Doładowania zrealizujesz:

1. Na stronie doladowania.a2mobile.pl

2. Doładowaniami a2mobile, dostępnymi w sklepach sieci Żabka i Freshmarket

3. Doładowaniami sieci Plus, dostępnymi w kioskach, sieciach handlowych, bankomatach i na stacjach benzynowych

4. Doładowaniami wRodzinie.

Konto możesz doładowywać mniejszymi kwotami np. przed każdą aktywacją Pakietu, usługi, albo zasilić kwotą pozwalającą na automatyczne odnawianie się Pakietów przez dłuższy okres - aktywujesz i zapominasz o wszystkim do momentu kolejnego zasilenia konta. Usługi cyklicznie aktywują się same co miesiąc pod warunkiem posiadania wystarczających środków na koncie. Chyba, że nie chcesz, to wyłączasz ich cykliczność i na bieżąco zarządzasz tym samodzielnie!

Jak się aktywuje usługi w a2mobile?

Gdy masz już swoją kartę w a2mobile, Twoje konto jest zasilone wystarczającą kwotą, by korzystać z naszych usług, przechodzisz do ich aktywacji. Możesz aktywować Pakiety (minut, SMSów i MMSów, Internetu), dowolnie łączyć te Pakiety bądź korzystać z cennika zgodnie z bieżącym użyciem. Pakiety i usługi aktywujesz na moje.a2mobile.pl specjalnymi kodami (tak zwanymi kodami USSD). Ich lista znajduje się na naszej stronie: a2mobile.pl/kody-ussd. Znając kod, wpisujesz go na klawiaturze swojego telefonu, zatwierdzasz zieloną słuchawką i... już. Twoje usługi są aktywne. Specjalnym kodem możesz również sprawdzić jaki jest stan Twojego konta, jakie masz aktywne usługi, włączać i wyłączać ich cykliczność (a więc automatyczne odnawianie się usług po ich wygaśnięciu - a więc po 31 dniach). Oczywiście te same operacje możesz zrobić poprzez moje.a2mobile.pl. Zawsze możesz też do nas zadzwonić pod nr 720 20 30 40. Pomożemy!

Czy są jeszcze jakieś różnice pomiędzy ofertą a2mobile a abonamentem

Brak zobowiązań. Wybierasz te usługi, które chcesz. Nie chcesz korzystać? Nie aktywujesz nic. Całkowita dowolność i przewidywalność. To naprawdę proste! I tanie!

Faktury VAT

Jeśli chcesz korzystać z naszej oferty a2mobile i otrzymać fakturę VAT za starter, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta:

napisz: bok@a2mobile.pl

zadzwoń: 720 20 30 40

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za doładowania zrealizowane za pośrednictwem strony https://moje.a2mobile.pl/, w ciągu 7 dni od daty doładowania dokonaj rejestracji danych firmy na stronie https://pp.liberty.eu/CustomerPanel/Customer/ wraz z podaniem wszystkich numerów, które będą doładowywane.

W naszej ofercie nie ma usługi abonamentowej, ale dzięki cyklicznie odnawianym atrakcyjnym pakietom usług możesz do woli korzystać z usług, nie mając okresu minimalnego zobowiązania jak w abonamencie.

Konto ważne jest przez 12 miesięcy od aktywacji, która następuje z chwilą rejestracji Karty SIM i każdego doładowania.

Promocyjne opłaty za usługi podstawowe w Polsce bez aktywnego pakietu to: 0,04 zł/MB; 0,10 zł/minutę rozmowy; 0,10 zł/SMS; 0,10 zł/MMS.

Pakiet cykliczny jest odnawiany automatycznie co 31 dni o ile masz wystarczającą ilość środków na koncie. Jeżeli masz aktywnych kilka pakietów to odnowi się tylko ten pakiet cykliczny, który aktywowałeś jako ostatni (po upływie jego okresu ważności).

W ramach oferty Niewyczerpalne Pakiety dostępne są następujące Pakiety do wykorzystania w Polsce:

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 100 GB za 59,90 zł
(Bez limitu: rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz 100 GB Internetu) 

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 50 GB za 44,90 zł
(Bez limitu: rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz 50 GB Internetu)

 Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 29,90 za 29,90 zł
(Bez limitu: rozmowy, SMS-y, MMS-y i 30 GB Internetu + Społecznościowy) 

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 24,90 za 24,90 zł
(Bez limitu: rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz 30 GB Internetu + Społecznościowy) 

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 19,90 za 19,90 zł
(Bez limitu: rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz 30 GB Internetu + Społecznościowy) 

Pakiet Niewyczerpalne Rozmowy i Wiadomości za 17,90 zł
(Bez limitu: rozmowy i SMS-y, MMS-y + Społecznościowy) 

Pakiet Niewyczerpalne Wiadomości i Internet za 17,90 zł
(Bez limitu: SMS-y, MMS-y oraz 5 GB Internetu + Społecznościowy)

Pakiet Niewyczerpalne Rozmowy i Internet za 17,90 zł
(Bez limitu: rozmowy oraz 5 GB Internetu + Społecznościowy)

 Pakiet Niewyczerpalne Rozmowy za 12,90 zł
(Bez limitu: rozmowy + Społecznościowy)

 Pakiet Niewyczerpalne Wiadomości za 12,90 zł
(Bez limitu: SMS-y, MMS-y+ Społecznościowy)

 Pakiet Niewyczerpalny Internet za 12,90 zł
(Bez limitu: 5 GB Internetu + Społecznościowy) 

Pakiet Społecznościowy za 5 zł

Okres ważności każdego z Pakietów to 31 dni.

Pakiety są cykliczne, oznacza to, że odnowią się automatycznie po ich zakończeniu, o ile oczywiście nie wyłączysz tej opcji i będziesz miał na koncie odpowiednią kwotę.  

Pakiety, w ramach których otrzymujesz Pakiet Społecznościowy to: Niewyczerpalne Wszystko 29,90, Niewyczerpalne Wszystko 24,90, Niewyczerpalne Wszystko 19,90, Niewyczerpalne Rozmowy i Wiadomości, Niewyczerpalne Wiadomości i Internet, Niewyczerpalne Rozmowy i Internet, Niewyczerpalne Rozmowy, Niewyczerpalne Wiadomości, Niewyczerpalny Internet.

Posiadając aktywny chociaż jeden z wymienionych Pakietów nie musisz włączać Pakietu Społecznościowego, już to masz.

Aby aktywować Pakiet musisz mieć określoną liczbę środków na koncie. Dany pakiety możesz aktywować w moje.a2mobile.pl lub odpowiednim kodem:

  • Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 100 GB - *299*3#
  • Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 50 GB - *299*2#
  • Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 29,90 - *299*1#
  • Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 24,90 - *249*1#
  • Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 19,90 - *222*1#
  • Pakiet Niewyczerpalne Rozmowy i Wiadomości - *222*2#
  • Pakiet Niewyczerpalne Wiadomości i Internet - *222*3#
  • Pakiet Niewyczerpalne Rozmowy i Internet - *222*4#
  • Pakiet Niewyczerpalne Rozmowy - *222*5#
  • Pakiet Niewyczerpalne Wiadomości - *222*6#
  • Pakiet Niewyczerpalny Internet - *222*7#

Pakiety Niewyczerpalne aktywowane są od razu po zleceniu „Aktywuj pakiet” w moje.a2mobile.pl lub po wpisaniu kodu.

Pełna lista kodów dostępna jest pod adresem https://www.a2mobile.pl/kody-aktywacyjne

Pakiet nie zostanie odnowiony, a na Twój numer zostanie wysłana informacja o braku środków na zakup pakietu. Aby znów korzystać z pakietów doładuj konto i ponownie aktywuj wybrany pakiet cykliczny. Przed doładowaniem konta wyłącz transmisję danych, aby środki, które wpłacisz nie zostały pobrane na działające w tle urządzenia aplikacje internetowe (np. aktualizacja aplikacji).

Tak, możesz aktywować kolejny. Pamiętaj, że Pakiety Niewyczerpalne aktywowane są od razu po wpisaniu kodu. Łącznie możesz mieć maksymalnie pięć pakietów. Każdy pakiet jest ważny 31 dni od daty zakupu z wyjątkiem Dodatkowych Pakietów internetowych, które ważne są do końca okresu ważności pakietu głównego. Ostatni aktywowany przez Ciebie pakiet będzie Twoim pakietem cyklicznym.

Tak, na wszystkie połączenia stacjonarne wykonywane w Polsce.

Oznacza to, że możesz korzystać w Polsce z aplikacji Facebook i Messenger (tylko w zakresie wiadomości tekstowych) w ramach zakupionego pakietu bez ponoszenia opłat za transmisję danych i bez pomniejszania posiadanego aktywnego pakietu Internet.

Pakiet Społecznościowy otrzymujesz od razu aktywując jeden z Pakietów: Niewyczerpalne Wszystko 29,90, Niewyczerpalne Wszystko 24,90, Niewyczerpalne Wszystko 19,90, Niewyczerpalne Rozmowy i Wiadomości, Niewyczerpalne Wiadomości i Internet, Niewyczerpalne Rozmowy  i Internet, Niewyczerpalne Rozmowy, Niewyczerpalne Wiadomości, Niewyczerpalny Internet.

Korzystamy z nadajników sieci Plus. Z naszych usług skorzystasz w technologii 2G, 3G oraz LTE i LTE Advanced.

Tak, aktywację Dodatkowego Pakietu internetowego możesz dokonać w moje.a2mobile.pl lub odpowiednim kodem.

Dla Pakietów:  Niewyczerpalne Wszystko 100 GB, Niewyczerpalne Wszystko 50 GB,
Niewyczerpalne Wszystko 29,90, Niewyczerpalne Wszystko 24,90, Niewyczerpalne Wszystko 19,90 dostępne są następujące Dodatkowe Pakiety internetowe:

  • Pakiet 20 GB za 18 zł:  *234*20#
  • Pakiet 10 GB za 10 zł: *234*10#

Dla wszystkich pakietów głównych zawierających Internet:

  • Pakiet 5 GB za 5 zł:  *234*1#  

Dodatkowy Pakiet internetowy nie ulega odnowieniu na kolejne okresy 31-dniowe i ważny jest do końca okresu ważności pakietu głównego.

Po wykorzystaniu jednostek dostępnych w ramach Dodatkowego Pakietu internetowego naliczanie progów transmisji danych rozpocznie się od początku pierwszego progu w ramach ostatnio aktywowanego pakietu zawierającego dostęp do Internetu.

Niewykorzystane dane z Dodatkowego Pakietu internetowego nie przechodzą na kolejny Okres. 

Oferujemy dwa pakiety z dostępem do technologii 5G: Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 100 GB i Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 50 GB.

Dodatkowe Pakiety internetowe które aktywujesz w ramach tych dwóch Pakietów również będą działały w technologii 5G.

Warunki korzystania z technologii 5G zostały opisane na a2mobile.pl/5G

Wejdź na naszą stronę www.przeniesnumer.a2mobile.pl i uzupełnij formularz Wniosku online (pamiętaj, że dane na formularzu muszą zgadzać się z tymi, na które zarejestrowany jest numer u obecnego dostawcy), a następnie czekaj na dokumenty od kuriera.

Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę. Miej ze sobą ważny dokument tożsamości, który pozwoli kurierowi na weryfikację Twoich danych.

Szczegółowe informacje znajdziesz na https://a2mobile.pl/przenies-numer. Możesz również skontaktować się z nami dzwoniąc na infolinię 720 20 30 40.

W ciągu 3 dni roboczych wyślemy do Ciebie kuriera wraz z Wnioskiem oraz z kartą Sim, na którą zostanie przeniesiony Twój numer. Przesyłki kurierskie są doręczane w godzinach od 9:00 do 17:00 - w dni robocze (od poniedziałku do piątku). W obecności kuriera zostaniesz zweryfikowany z dokumentu  tożsamości.

Informację o rozpoczęciu świadczenia usług w a2mobile otrzymasz SMS-em, mailowo lub telefonicznie (w zależności od wybranego sposobu kontaktu).

Przeniesienie numeru nastąpi pomiędzy godziną 24:00 a 6:00 w dniu udostępnienia numeru przez obecnego dostawcę.

W takiej sytuacji należy skontaktować się z obecnym dostawcą i zweryfikować czy dane podane na wniosku o przeniesienie są zgodne z danymi na jakie numer jest zarejestrowany oraz czy Operator i rodzaj oferty zostały prawidłowo określone (pamiętaj mix jest traktowany jako abonament). W razie wątpliwości skontaktuj się z dotychczasowym dostawcą. Jeśli wyjaśnisz powód odrzucenia wniosku, skontaktuj się z nami pisząc na adres bok@a2mobile.pl lub dzwoniąc na numer 720203040.

Tak, Użytkownik zachowuje prawo do przeniesienia przypisanego Numeru Telefonu przez okres 31 dni od dnia następującego po dniu rozwiązania umowy, chyba, że wcześniej zrzeknie się tego prawa.

Szczegóły znajdują się w Regulaminie.

Tak, Użytkownik ma prawo przenieść dotychczasowy numer do innego operatora przez okres 31 dni od utraty ważności konta. Po tym terminie przeniesienie numeru będzie niemożliwe.

Tak, istnieje możliwość realizacji procesu zmiany dostawcy usługi dostępu do sieci Internet z zachowaniem ciągłości świadczenia tej usługi.

Szczegóły znajdują się w Regulaminie.

Zakupu i rejestracji możesz dokonać w punktach sieci Żabka, Freshmarket, Innmedio, Relay, 1-Minute, RUCH, Świat Prasy, Kolporter oraz w innych punktach detalicznych na terenie kraju.

Starter możesz zamówić również na stronie www.startery.a2mobile.pl oraz telefonicznie pod numerem 720 20 30 40. Koszt startera to jedyne 10 zł. Przesyłka kurierem gratis.

Starter na firmę albo obcokrajowca można zamówić telefonicznie pod numerem 720 20 30 40 po zapoznaniu się z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych a2mobileCennikiem oraz Regulaminem sklepu internetowego a2mobile.

W przypadku składania zamówienia na starter na obcokrajowca należy przygotować dane do rejestracji numeru (PESEL albo nazwę i serię numeru dokumentu potwierdzającego tożsamość, w przypadku obywateli Unii Europejskiej jest to dowód osobisty, karta stałego pobytu albo paszport zagraniczny, dla obywateli spoza Unii Europejskiej karta stałego pobytu bądź paszport zagraniczny) oraz dane do faktury, aktualny adres korespondencyjny wraz z adresem e-mail i numerem kontaktowym dla kuriera. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania wpłaty za starter. Potwierdzenie zrealizowanego przelewu należy przesłać na adres bok@a2mobile.pl. Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka zostanie doręczona przez Kuriera do rąk własnych na wskazany adres korespondencyjny. Kurier będzie weryfikował zgodność danych podanych na Karcie Rejestracyjnej z dokumentem tożsamości.

W przypadku składania zamówienia na firmę, należy zwrócić uwagę, że ta forma rejestracji jest przeznaczona wyłącznie dla osób niebędących osobą fizyczną tj. spółki kapitałowe prawa handlowego, fundacje, stowarzyszenia.  Osoby  prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą składają zamówienia poprzez stronę z formą rejestracji na osobę fizyczną z możliwości otrzymania faktury za starter.  W przypadku składania zamówienia należy przygotować dane do rejestracji w postaci danych reprezentanta (imię i nazwisko, seria i numer dokumentu tożsamości), numer REGON /NIP/ KRS (albo numer ewidencyjny innego właściwego rejestru), dane do faktury, aktualny adres korespondencyjny wraz z adresem e-mail i numerem kontaktowym dla kuriera. Dla potwierdzenia umocowania do działania konieczne będzie przesłanie na adres bok@a2mobile.pl pełnomocnictwa. Po złożeniu zamówienia i weryfikacji na wskazany adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania wpłaty za starter. Potwierdzenie zrealizowanego przelewu należy przesłać na adres bok@a2mobile.pl. Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka zostanie doręczona do rąk własnych na wskazany adres korespondencyjny. Kurier będzie weryfikował zgodność danych podanych na Karcie Rejestracyjnej z dokumentem tożsamości.

Zamawiając starter na stronie https://startery.a2mobile.pl dostaniesz numer przydzielony losowo. Jeżeli chciałbyś kupić złoty numer, skontaktuj się z nami pod adresem bok@a2mobile.pl lub dzwoniąc pod numer 720 20 30 40.

Nie wysyłamy starterów za pobraniem. Pamiętaj, że zakupu startera i rejestracji numeru możesz dokonać również w punktach sieci Żabka, Freshmarket, Innmedio, Relay, 1-Minute, RUCH, Świat Prasy, Kolporter oraz w innych punktach detalicznych na terenie kraju.

Zamówienia realizowane są na bieżąco. Jeżeli nie otrzymałeś zamówionego startera w ciągu 7 dni, skontaktuj się z Biurem Obsługi pod numerem 720 20 30 40 lub pisząc na bok@a2mobile.pl

Próbując wykonać połączenie głosowe albo wysyłając SMS na dowolny numer lub sprawdzając stan konta kodem *111#.

Nie, aktywacja numeru w sieci a2mobile jest bezpłatna.

Aby sprawdzić stan konta:

1. Wejdź na moje.a2mobile.pl, załóż konto i dodaj do niego swój numer – wtedy możesz zarządzać Twoim numerem i sprawdzić stan konta, pakietów i usług oraz dokonać zakupu pakietów.

2. Wpisz kod *111# i wciśnij zieloną słuchawkę by sprawdzić stan konta.

Pełna lista kodów, które pozwalają na zarządzanie kontem dla oferty „Niewyczerpalne Pakiety” dostępna jest pod adresem https://a2mobile.pl/kody-aktywacyjne

W zależności od posiadanego Pakietu, stosujemy następujemy ograniczenia:

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 100 GB:
100 GB – bez limitu prędkości
powyżej 100 GB - prędkość max. 32 kb/s 

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 50 GB:
50 GB – bez limitu prędkości
powyżej 50 GB - prędkość max. 32 kb/s

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 29,90:
30 GB – bez limitu prędkości
30-35 GB – prędkość max. 1 Mb/s
powyżej 35 GB – prędkość max. 512 kb/s

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 24,90:
20 GB – bez limitu prędkości
20-25 GB – prędkość max. 1 Mb/s
powyżej 25 GB – prędkość max. 512 kb/s

Pakiet Niewyczerpalne Wszystko 19,90:
10 GB – bez limitu prędkości
10-15 GB – prędkość max. 1 Mb/s
powyżej 15 GB – prędkość max. 512 kb/s

Pakiet Niewyczerpalne Wiadomości i Internet 17,90,
Pakiet Niewyczerpalne Rozmowy i Internet 17,90,
Pakiet Niewyczerpalny Internet 12,90:
5-10 GB – prędkość max. 3 Mb/s
10-15 GB – prędkość max. 1 Mb/s
powyżej 15 GB – prędkość max. 512 kb/s

Ilość pozostałych do wykorzystania danych (GB) w ramach posiadanego Pakietu sprawdzisz:

1. logując się do moje.a2mobile.pl, a następnie wybierając „Dostępne usługi w ramach pakietów" lub
2. wpisując na klawiaturze telefonu kod *200# i zatwierdzając go zieloną słuchawką.

Sprawdzając kodem USSD dostępną ilość GB otrzymasz informację o łącznej ilości GB pozostałej do wykorzystania dla wszystkich aktualnie aktywnych Pakietów zawierających dostęp do Internetu.

O każdym spowolnieniu prędkości zostaniesz poinformowany SMSem.

Połączenia w roamingu są realizowane w sytuacji, gdy korzystasz z numeru a2mobile poza granicami Polski czyli numer loguje się do sieci zagranicznych operatorów. Wówczas realizujemy usługi w zasięgu innej (zagranicznej) sieci.

Natomiast połączenia międzynarodowe jest realizowane wówczas, gdy przebywając w Polsce wykonujesz połączenie z numeru a2mobile na numer zagranicznego Operatora.

W przypadku realizacji połączeń międzynarodowych i w roamingu należy pamiętać, aby numer zagraniczny został poprzedzonym „+”oraz numerem kierunkowym kraju, do którego jest realizowane połączenie bądź wysyłany jest SMS.

Jeśli masz dostęp do WiFi, a nie masz zasięgu sieci komórkowej, skorzystaj z aplikacji WiFi Calling, która umożliwi Ci inicjowanie i odbieranie połączeń pomimo braku zasięgu Operatora sieci komórkowej. Dzięki aplikacji WiFi Calling nadal korzystasz ze swojego numeru telefonu w zakresie oferty promocyjnej „WiFi Calling”.

Więcej informacji o usłudze znajdziesz pod adresem https://a2mobile.pl/wificalling

Tak, możesz ją aktywować w moje.a2mobile.pl.

Możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i po weryfikacji usługa zostanie aktywowana.

Blokada SMS Premium polega na zablokowaniu możliwości wysyłania przez Użytkownika SMSów Premium, natomiast nie blokuje to możliwości otrzymywania takich SMSów.

Dodatkowo, sieć a2mobile nie obsługuje numerów z usługami subskrypcji, tak więc otrzymywanie SMSów z dowolnego źródła (także z numerów skróconych) nie obciąży Twojego konta.

Pamiętaj, że Kwota Zestawu startowego może być wykorzystana na usługi na numerach o podwyższonej opłacie (numery premium) dopiero po pierwszym doładowaniu konta.

Listę numerów Premium obsługiwanych w Naszej sieci znajdziesz w pliku: https://a2mobile.pl/pdf/Lista_numerow_specjalnych_SMS_Premium.pdf

Tak, posiadamy w ofercie usługi HD Voice.

Od 18 czerwca 2020 roku każdy nasz Użytkownik ma możliwość korzystania bezpłatnie z wybranych stron internetowych jednostek sektora finansów publicznych i innych stron internetowych przedstawionych w Wykazie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r.

Wykaz obejmuje następujące strony:

Dzięki tym zmianom będzie możliwość stałego dostępu do informacji na tych stronach, a tym samym ograniczy osobisty kontakt z urzędami.

Pełna treść Wykazu stron została zawarta w Komunikacie Ministra Cyfryzacji z dnia 18 maja 2020 r. w sprawie ogłoszenia wykazu stron internetowych, z których korzystanie nie wpływa na wykorzystanie przez abonenta limitu transmisji danych w ramach wybranego przez abonenta pakietu (http://e-dziennik.mc.gov.pl/DUM_MC/2020/15/akt.pdf).

Konto można doładować:

  • na stronie doladowania.a2mobile.pl,
  • poprzez stronę internetową  swojego banku – wybierając doładowanie Plus na kartę,
  • doładowaniami a2mobile/wRodzinie, dostępnymi w sklepach sieci Żabka i Freshmarket
  • doładowaniami sieci Plus, dostępnymi w kioskach, sieciach handlowych, bankomatach i na stacjach benzynowych

Swoje konto doładujesz dowolną kwotą w pełnych złotówkach od 5 do 500 zł.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za doładowanie zrealizowane za pośrednictwem strony https://doladowania.a2mobile.pl/ zarejestruj swoją firmę na stronie https://zasilenia.faktura.pl/.

Aby otrzymać dokument za zasilenie numeru telefonu podaj dane firmy, zasilony numer telefonu, datę i wartość doładowania oraz adres e-mail na jaki chcesz otrzymać dokument.

Po udostępnieniu informacji system w ciągu maksymalnie 7 dni wygeneruje fakturę VAT oraz prześle ją na podany adres poczty elektronicznej.

Więcej informacji odnośnie faktury znajdziesz na stronie https://zasilenia.faktura.pl/info/pomoc.