FAQ

Za pomocą serwisu moje.a2mobile.pl możesz zmienić ofertę na "Niewyczerpalne Pakiety", w tym celu przejdź do "Konto i pakiety" i wybierz "Przejdź do nowej oferty". Aby przejść do oferty "Pakiety 3w1 + dodatkowe" wpisz w telefonie kod *119*0#

Dane dotyczące stanu konta i historii aktywności wyświetlane są na bieżąco, aktualizacja następuje zawsze po skończonej aktywności. Jeżeli dane nie zmieniły się, odśwież stronę guzikiem "odśwież" w oknie "Konto i pakiety" lub wyszukaj ponownie dane w "Historia". W przypadku transmisji danych rozliczenie będzie widoczne dopiero w momencie zakończenia sesji.

Dane dotyczące stanu aktywnego pakietu wyświetlane są na bieżąco, aktualizacja następuje zawsze po skończonej aktywności. Jeżeli dane nie zmieniły się, odśwież stronę guzikiem "odśwież" w oknie "Konto i pakiety". W przypadku transmisji danych rozliczenie będzie widoczne dopiero w momencie zakończenia sesji.

1. Wybierz z górnej listy (obok menu) "Zarządzaj numerami"

2. Dodaj numer z weryfikacją danych, podając PESEL na który zarejestrowany jest numer i numer jaki chcesz dodać do konta moje.a2mobile.pl, następnie wpisz kod autoryzujący jaki otrzymasz wiadomością SMS na podany numer. PESEL jaki podasz przy dodaniu pierwszego numeru będzie Twoim domyślnym dla Twego konta moje.a2mobile.pl i będzie wymagany przy dodawaniu kolejnych numerów zarejestrowanych na ten sam PESEL.

3. Usuń numer z konta moje.a2mobie.pl, wybierając dla danego numeru opcję "Usuń". Kolejne jego dodanie będzie wymagało ponownej weryfikacji danych i SMS autoryzującego.

Najpierw zapewnij odpowiednią ilość środków na numerze (sprawdź w "Konto i pakiety"), a potem dokonaj zakupu pakietu (w zakładce "Aktywuj pakiet"). Jeśli brakuje Ci środków na Twój oczekiwany pakiet, wpierw doładuj się wybierając z menu "Doładowania" i kierując się na stronę doładowań, a po udanej operacji doładowania przejdź do zakupu pakietu.

Absolutnie tak!

Ofertę a2mobile kierujemy do wszystkich, zarówno tych, którzy mają telefon na kartę, na abonament, czy nie posiadają telefonu komórkowego.

Jeśli posiadasz telefon na abonament, po okresie umowy możesz przenieść swój numer do nas. Zaręczamy, że szybko odkryjesz, że korzystanie z naszych usług przedpłaconych (a więc pre-paid, albo tzw. "telefonu na kartę") jest równie wygodne, co w przypadku ofert abonamentowych. Jest kilka różnic w sposobie aktywowania i korzystania z usług, ale poniżej postaramy Ci się pokazać, że to bardzo łatwe i jest to oferta również dla Ciebie!

A zatem jakie są różnice pomiędzy telefonem na kartę a abonamentem?

Po pierwsze: stan konta, jego ważność i doładowania.

Konto, to Twoja wirtualna portmonetka, z której opłacasz usługi. U nas ma ono ważność 12 miesięcy, a więc na jakąkolwiek kwotę doładujesz swoje konto, ważność środków zgromadzonych na koncie od momentu ostatniego doładowania to 12 miesięcy. Doładowania zrealizujesz:

1. Na stronie doladowania.a2mobile.pl

2. Doładowaniami a2mobile, dostępnymi w sklepach sieci Żabka i Freshmarket

3. Doładowaniami sieci Plus, dostępnymi w kioskach, sieciach handlowych, bankomatach i na stacjach benzynowych

4. Doładowaniami wRodzinie.

Konto możesz doładowywać mniejszymi kwotami np. przed każdą aktywacją Pakietu, usługi, albo zasilić kwotą pozwalającą na automatyczne odnawianie się Pakietów przez dłuższy okres - aktywujesz i zapominasz o wszystkim do momentu kolejnego zasilenia konta. Usługi cyklicznie aktywują się same co miesiąc pod warunkiem posiadania wystarczających środków na koncie. Chyba, że nie chcesz, to wyłączasz ich cykliczność i na bieżąco zarządzasz tym samodzielnie!

Jak się aktywuje usługi w a2mobile?

Gdy masz już swoją kartę w a2mobile, Twoje konto jest zasilone wystarczającą kwotą, by korzystać z naszych usług, przechodzisz do ich aktywacji. Możesz aktywować Pakiety (minut, SMSów i MMSów, Internetu), dowolnie łączyć te Pakiety bądź korzystać z cennika zgodnie z bieżącym użyciem. Pakiety i usługi aktywujesz na moje.a2mobile.pl specjalnymi kodami (tak zwanymi kodami USSD). Ich lista znajduje się na naszej stronie: a2mobile.pl/kody-ussd. Znając kod, wpisujesz go na klawiaturze swojego telefonu, zatwierdzasz zieloną słuchawką i... już. Twoje usługi są aktywne. Specjalnym kodem możesz również sprawdzić jaki jest stan Twojego konta, jakie masz aktywne usługi, włączać i wyłączać ich cykliczność (a więc automatyczne odnawianie się usług po ich wygaśnięciu - a więc po 31 dniach). Oczywiście te same operacje możesz zrobić poprzez moje.a2mobile.pl. Zawsze możesz też do nas zadzwonić pod nr 720 20 30 40. Pomożemy!

Czy są jeszcze jakieś różnice pomiędzy ofertą a2mobile a abonamentem

Brak zobowiązań. Wybierasz te usługi, które chcesz. Nie chcesz korzystać? Nie aktywujesz nic. Całkowita dowolność i przewidywalność. To naprawdę proste! I tanie!

Faktury VAT

Jeśli chcesz korzystać z naszej oferty a2mobile i otrzymać fakturę VAT za starter, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta:

napisz: bok@a2mobile.pl

zadzwoń: 720 20 30 40

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za doładowania zrealizowane za pośrednictwem strony https://moje.a2mobile.pl/, w ciągu 7 dni od daty doładowania dokonaj rejestracji danych firmy na stronie http://pp.liberty.eu/CustomerPanel/Customer/ wraz z podaniem wszystkich numerów, które będą doładowywane.

W naszej ofercie nie ma usługi abonamentowej, ale dzięki cyklicznie odnawianym atrakcyjnym pakietom usług możesz do woli korzystać z usług, nie mając okresu minimalnego zobowiązania jak w abonamencie.

Konto ważne jest przez 12 miesięcy od aktywacji numeru i każdego doładowania.

Nie musisz. Połączenia, SMSy, MMSy i transmisja danych są wówczas rozliczane zgodnie z cennikiem.

Promocyjne opłaty za usługi podstawowe bez aktywnego pakietu to: 0,04 zł/MB; 0,10 zł/minutę rozmowy; 0,10 zł/SMS; 0,10 zł/MMS.

Pakiet cykliczny jest odnawiany automatycznie co 31 dni o ile masz wystarczającą ilość środków na koncie. Jeżeli masz aktywnych kilka pakietów to odnowi się tylko ten pakiet cykliczny, który aktywowałeś jako ostatni (po upływie jego okresu ważności).

Mamy trzy Niewyczerpalne Pakiety, które możesz włączyć w siedmiu różnych kombinacjach oraz dodatkowy Pakiet Społecznościowy. Pakiety Niewyczerpalne to: Rozmowy, Wiadomości i Internet. Okres Ważności każdego z Pakietów to 31 dni.

Pakiet Rozmowy, Wiadomości, Internet + Społecznościowy – 19,90 PLN

Pakiet Rozmowy i Wiadomości + Społecznościowy – 15,90 PLN

Pakiet Wiadomości i Internet + Społecznościowy – 15,90 PLN

Pakiet Rozmowy i Internet + Społecznościowy – 15,90 PLN

Pakiet Rozmowy + Społecznościowy – 9,90 PLN

Pakiet Wiadomości + Społecznościowy – 9,90 PLN

Pakiet Internet + Społecznościowy – 9,90 PLN

Pakiet Społecznościowy – 5 PLN

Wszystkie Niewyczerpalne Pakiety posiadają w sobie funkcjonalność  pakietu dodatkowego czyli Pakietu Społecznościowego. Posiadając aktywny chociaż jeden Pakiet Niewyczerpalny nie musisz włączać Pakietu Społecznościowego, już to masz.

Zarówno Niewyczerpalne Pakiety, jak i Pakiet Społecznościowy są cykliczne, oznacza to że odnowią się automatycznie po ich zakończeniu o ile oczywiście nie wyłączysz tej opcji i będziesz miał na koncie odpowiednią kwotę.

Aby aktywować Pakiet musisz mieć określoną liczbę środków na koncie. Dany pakiety możesz aktywować na moje.a2mobile.pl lub odpowiednim kodem:

  • Pakiet Rozmowy + Wiadomości + Internet *222*1#
  • Pakiet Rozmowy +  Wiadomości  *222*2#
  • Pakiet Wiadomości + Internet *222*3#
  • Pakiet Rozmowy + Internet *222*4#
  • Pakiet Rozmowy *222*5#
  • Pakiet Wiadomości *222*6#
  • Pakiet Internet *222*7#
  • Pakiet społecznościowy *222*8#

Pakiety Niewyczerpalne aktywowane są od razu po zleceniu „Aktywuj pakiet” w moje.a2mobile.pl lub po wpisaniu kodu.

Pełna lista kodów dostępna jest pod adresem https://www.a2mobile.pl/kody-aktywacyjne

Pakiet nie zostanie odnowiony, a na Twój numer zostanie wysłana informacja o braku środków na zakup pakietu. Aby znów korzystać z pakietów doładuj konto i ponownie aktywuj wybrany pakiet cykliczny.

Tak, możesz wpisując kod na dezaktywację cykliczności pakietu: *222*0#

Tak, możesz aktywować kolejny. Pamiętaj, że Pakiety Niewyczerpalne aktywowane są od razu po wpisaniu kodu. Łącznie możesz mieć maksymalnie pięć pakietów. Każdy pakiet jest ważny 31 dni od daty zakupu. Ostatni aktywowany przez Ciebie pakiet będzie Twoim pakietem cyklicznym.

Tak.

Oznacza to, że możesz korzystać z aplikacji KATZ i Frifon (wysyłając wiadomości tekstowe i prowadząc rozmowy głosowe) oraz Facebook i Messenger (tylko w zakresie wiadomości tekstowych) w ramach zakupionego pakietu bez ponoszenia opłat za transmisję danych i bez pomniejszania posiadanego aktywnego pakietu Internet.

Pakiet Społecznościowy dostajesz od razu w każdym z naszych Pakietów Niewyczerpalnych.

Możesz, wystarczy wpisać kod na aktywację starej oferty: *119*0#

Jeżeli przed przejściem na swoim numerze miałeś aktywny Pakiet z Oferty Promocyjnej „Niewyczerpalne Pakiety” korzystasz z niego nadal do zakończenia jego okresu ważności.

Usługi świadczymy w zasięgu własnej sieci, korzystamy również ze stacji sieci Plus. Z naszych usług skorzystasz w technologii 2G, 3G oraz LTE i LTE Advanced.

Wejdź na naszą stronę www.przeniesnumer.a2mobile.pl i uzupełnij formularz online (pamiętaj, że dane na formularzu muszą zgadzać się z tymi, na które zarejestrowany jest numer u obecnego Operatora), a następnie czekaj na dokumenty od kuriera.

Pamiętaj, że musisz osobiście odebrać przesyłkę. Miej ze sobą dokument tożsamości, który pozwoli kurierowi na weryfikację Twoich danych.

Szczegółowe informacje znajdziesz na https://a2mobile.pl/przeniesnumer-szczegoly. Możesz również skontaktować się z nami dzwoniąc na infolinię 720 20 30 40.

W ciągu 3 dni roboczych wyślemy do Ciebie kuriera wraz z kompletem dokumentów do podpisu (Wniosek o przeniesienie, Oświadczenie oraz Pełnomocnictwo), a także z kartą Sim, na którą zostanie przeniesiony Twój numer. Przesyłki kurierskie są doręczane w godzinach od 9:00 do 17:00 - w dni robocze (od poniedziałku do piątku). W obecności kuriera zostaniesz zweryfikowany z dokumentu  tożsamości.

Przeniesienie numeru nastąpi pomiędzy godziną 24:00 a 3:00 w dniu udostępnienia numeru przez obecnego operatora.

Po przeniesieniu numeru wykonaj pierwsze połączenie w celu aktywacji karty SIM.

W takiej sytuacji należy skontaktować się z obecnym Operatorem i zweryfikować czy dane podane na wniosku o przeniesienie są zgodne z danymi na jakie numer jest zarejestrowany oraz czy Operator i rodzaj oferty zostały prawidłowo określone (pamiętaj mix jest traktowany jako abonament). W razie wątpliwości skontaktuj się z dotychczasowym operatorem. Jeśli wyjaśnisz powód odrzucenia wniosku, skontaktuj się z nami pisząc na adres bok@a2mobile.pl lub dzwoniąc na numer 720203040.

Zakupu i rejestracji możesz dokonać w sklepach sieci Żabka i Freshmarket.

Starter możesz zamówić również na stronie www.startery.a2mobile.pl. Koszt startera to jedyne 10 zł. Przesyłka kurierem gratis.

Starter na firmę albo obcokrajowca można zamówić telefonicznie pod numerem 720 20 30 40 po zapoznaniu się z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych a2mobileCennikiem oraz Regulaminem sklepu internetowego a2mobile.

W przypadku składania zamówienia na starter na obcokrajowca należy przygotować dane do rejestracji numeru (PESEL albo nazwę i serię numeru dokumentu potwierdzającego tożsamość, w przypadku obywateli Unii Europejskiej jest to dowód osobisty, karta stałego pobytu albo paszport zagraniczny, dla obywateli spoza Unii Europejskiej karta stałego pobytu bądź paszport zagraniczny) oraz dane do faktury, aktualny adres korespondencyjny wraz z adresem e-mail i numerem kontaktowym dla kuriera. Po złożeniu zamówienia na wskazany adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania wpłaty za starter. Potwierdzenie zrealizowanego przelewu należy przesłać na adres bok@a2mobile.pl. Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka zostanie doręczona przez Kuriera do rąk własnych na wskazany adres korespondencyjny. Kurier będzie weryfikował zgodność danych podanych na Karcie Rejestracyjnej z dokumentem tożsamości.

W przypadku składania zamówienia na firmę, należy zwrócić uwagę, że ta forma rejestracji jest przeznaczona wyłącznie dla osób niebędących osobą fizyczną tj. spółki kapitałowe prawa handlowego, fundacje, stowarzyszenia.  Osoby  prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą składają zamówienia poprzez stronę z formą rejestracji na osobę fizyczną z możliwości otrzymania faktury za starter.  W przypadku składania zamówienia należy przygotować dane do rejestracji w postaci danych reprezentanta (imię i nazwisko, seria i numer dokumentu tożsamości), numer REGON /NIP/ KRS (albo numer ewidencyjny innego właściwego rejestru), dane do faktury, aktualny adres korespondencyjny wraz z adresem e-mail i numerem kontaktowym dla kuriera. Dla potwierdzenia umocowania do działania konieczne będzie przesłanie na adres bok@a2mobile.pl pełnomocnictwa. Po złożeniu zamówienia i weryfikacji na wskazany adres e-mail wyślemy dane do zrealizowania wpłaty za starter. Potwierdzenie zrealizowanego przelewu należy przesłać na adres bok@a2mobile.pl. Po zaksięgowaniu wpłaty przesyłka zostanie doręczona do rąk własnych na wskazany adres korespondencyjny. Kurier będzie weryfikował zgodność danych podanych na Karcie Rejestracyjnej z dokumentem tożsamości.

Zamawiając starter na stronie http://startery.a2mobile.pl dostaniesz numer przydzielony losowo. Jeżeli chciałbyś kupić złoty numer, skontaktuj się z nami pod adresem bok@a2mobile.pl lub dzwoniąc pod numer 720 20 30 40.

Nie wysyłamy starterów za pobraniem. Pamiętaj, że zakupu startera i rejestracji numeru możesz dokonać również w sieci sklepów Żabka i Freshmarket.

Zamówienia realizowane są na bieżąco. Jeżeli nie otrzymałeś zamówionego startera w ciągu 7 dni, skontaktuj się z Biurem Obsługi pod numerem 720 20 30 40 lub pisząc na bok@a2mobile.pl

Tak.

Próbując wykonać połączenie głosowe albo wysyłając SMS na dowolny numer lub sprawdzając stan konta kodem *111#.

Nie, aktywacja numeru w sieci a2mobile jest bezpłatna.

Aby sprawdzić stan konta:

1. Wejdź na moje.a2mobile.pl, załóż konto i dodaj do niego swój numer – wtedy możesz zarządzać Twoim numerem i sprawdzić stan konta, pakietów i usług oraz dokonać zakupu pakietów.

2. Wpisz kod *111# i wciśnij zieloną słuchawkę by sprawdzić stan konta.

Pełna lista kodów, które pozwalają na zarządzanie kontem dla oferty „Niewyczerpalne Pakiety” dostępna jest pod adresem https://a2mobile.pl/kody-aktywacyjne

Listę kodów dla oferty „3w1 i dodatkowe” znajdziesz na stronie https://a2mobile.pl/kody-aktywacyjne-3w1

Pakiet Internet nie zawiera limitu ilości przetransferowanych danych. Stosujemy jedynie ograniczenia prędkości transmisji danych po przekroczeniu danego progu użycia.

Do 5 GB - brak ograniczeń

5-10 GB - prędkość max. 3 Mb/s

10-15 GB - prędkość max. 1 Mb/s

powyżej 15 GB - prędkość max. 512 kb/s

Tak, poprzez:

1. moje.a2mobile.pl, przejdź do „Aktywuj pakiet” i zakup „Reset lejka”, lub

2. wpisanie kodu *200*1#.

Opłata za każdorazowy reset ograniczenia prędkości wynosi 5 zł. Reset powoduje przywrócenie prędkości transmisji danych i rozpoczęcie naliczania na nowo progów transmisji danych

Reset lejka nie powoduje wydłużenia okresu ważności posiadanego pakietu.

O każdym spowolnieniu prędkości zostaniesz poinformowany SMSem.

Połączenia w roamingu są realizowane w sytuacji, gdy korzystasz z numeru a2mobile poza granicami Polski czyli numer loguje się do sieci zagranicznych operatorów. Wówczas realizujemy usługi w zasięgu innej (zagranicznej) sieci.

Natomiast połączenia międzynarodowe jest realizowane wówczas, gdy przebywając w Polsce wykonujesz połączenie z numeru a2mobile na numer zagranicznego Operatora.

W przypadku realizacji połączeń międzynarodowych i w roamingu należy pamiętać, aby numer zagraniczny został poprzedzonym „+”oraz numerem kierunkowym kraju, do którego jest realizowane połączenie bądź wysyłany jest SMS.

Jeśli masz dostęp do WiFi, a nie masz zasięgu sieci komórkowej, skorzystaj z aplikacji WiFi Calling, która umożliwi Ci inicjowanie i odbieranie połączeń pomimo braku zasięgu Operatora sieci komórkowej. Dzięki aplikacji WiFi Calling nadal korzystasz ze swojego numeru telefonu w zakresie oferty promocyjnej „WiFi Calling”.

Więcej informacji o usłudze znajdziesz pod adresem https://a2mobile.pl/wificalling

Tak, możesz ją aktywować w moje.a2mobile.pl.

Tak, możesz ją aktywować w moje.a2mobile.pl.

Możesz też skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i po weryfikacji usługa zostanie aktywowana.

Blokada SMS Premium polega na zablokowaniu możliwości wysyłania przez Użytkownika SMSów Premium, natomiast nie blokuje to możliwości otrzymywania takich SMSów.

Dodatkowo, sieć a2mobile nie obsługuje numerów z usługami subskrypcji, tak więc otrzymywanie SMSów z dowolnego źródła (także z numerów skróconych) nie obciąży Twojego konta.

Pamiętaj, że Kwota Zestawu startowego może być wykorzystana na usługi na numerach o podwyższonej opłacie (numery premium) dopiero po pierwszym doładowaniu konta.

Listę numerów Premium obsługiwanych w Naszej sieci znajdziesz w pliku https://a2mobile.pl/data/Dokumenty/16/plik/SMS_Premium_a2mobile.pdf

Aktualnie nie posiadamy w ofercie usługi HD Voice.

Konto można doładować:

  • na stronie www.doladowania.a2mobile.pl,
  • poprzez stronę internetową  swojego banku – wybierając doładowanie Plus na kartę,
  • doładowaniami a2mobile/wRodzinie, dostępnymi w sklepach sieci Żabka i Freshmarket
  • doładowaniami sieci Plus, dostępnymi w kioskach, sieciach handlowych, bankomatach i na stacjach benzynowych

Swoje konto doładujesz dowolną kwotą w pełnych złotówkach od 5 do 500 zł.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę za doładowania zrealizowane za pośrednictwem strony https://doladowania.a2mobile.pl/, w ciągu 7 dni od daty doładowania dokonaj rejestracji danych na stronie http://pp.liberty.eu/CustomerPanel/Customer/ wraz z podaniem wszystkich numerów, które będą doładowywane.

Wyślij darmowy SMS na numer 8090 o treści: Internet. Otrzymasz SMS zawierający informację o wygenerowaniu konfiguracji dla Twojego telefonu, a następnie wyślemy do Ciebie SMS konfiguracyjny.

Jeżeli nie mamy ustawień dla Twojego telefonu, skonfiguruj telefon ręcznie zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej.

Utwórz nowy punkt dostępu - APN: a2mobile.pl

TYP APN: default

Następnie wystarczy, że uruchomisz transmisję danych.

Więcej informacji na temat konfiguracji dla poszczególnych systemów operacyjnych znajdziesz na https://a2mobile.pl/konfiguracja

Wyślij darmowy sms na numer 8090 o treści: MMS. Otrzymasz sms zawierający informację o wygenerowaniu konfiguracji dla Twojego telefonu, a następnie wyślemy do Ciebie sms konfiguracyjny.

Jeżeli nie mamy ustawień dla Twojego telefonu, skonfiguruj telefon ręcznie zgodnie z informacjami zamieszczonymi poniżej.

Punkt dostępu (APN): a2mms

Uwierzytelnianie: brak

Nazwa: brak

Hasło: brak

MMSC: http://mms.aero2.pl:8002

Proxy dla MMS: 212.2.96.16

Port MMS: 8080

Odbiór MMSów w roamingu: automatyczny

Typ APN: mms

Jeżeli nadal nie działa, w APN dla Internetu ustaw TYP APN na „default”.

Więcej informacji na temat konfiguracji dla poszczególnych systemów operacyjnych znajdziesz na https://a2mobile.pl/konfiguracja

Usługa roamingu międzynarodowego jest domyślnie aktywna.

Jeśli nie zadziała automatycznie, to w celu uruchomienia roamingu międzynarodowego w telefonie, należy:

1. Przejść do aplikacji „Aero2” lub „Narzędzia karty SIM” znajdującej się na liście Twoich aplikacji.

2. Następnie wybrać Roaming.

3. Następnie Zagranica.

4. Wracając do kraju pamiętaj by w tej samej aplikacji opcję Roaming przestawić na Kraj.

W niektórych urządzeniach może być również niezbędne zezwolenie na transmisję danych w roamingu, a w przypadku iPhone – wyłączenie opcji euinternet. Po zmianie ustawień wyłącz i ponownie włącz telefon.

Więcej informacji na temat konfiguracji roamingu międzynarodowego znajdziesz na stronie https://a2mobile.pl/konfiguracja

Nie musisz. Połączenia są wówczas rozliczane zgodnie z cennikiem.

Podstawowa opłata cennikowa bez pakietu: 0,18 zł/MB; 0,18 zł/min; 0,18 zł/SMS; 0,18 zł/MMS.

Mamy 3 Pakiety cykliczne:

  • Suty za 25 zł ważny 31 dni: minuty i SMS na komórki bez limitu, 100 minut na stacjonarne, 10 GB danych,
  • Obfity za 19 zł ważny 31 dni: minuty i SMS w sieci bez limitu, 100 minut i 100 SMS poza sieć, 5 GB danych,
  • Zacny za 8 zł ważny 31 dni: minuty i SMS w sieci bez limitu, 50 minut i 50 SMS poza sieć, 300 MB danych.

Aby aktywować Pakiet musisz mieć określoną liczbę środków na koncie.

Dany pakiety możesz aktywować na moje.a2mobile.pl lub jednym z kodów:

  • Suty za 25 zł *222*1#
  • Obfity za 19 zł *222*2#
  • Zacny za 8 zł *222*3#

Pełna lista kodów dostępna jest pod adresem https://a2mobile.pl/kody-aktywacyjne-3w1

Pakiety cykliczne 3w1 odnawiają się automatycznie po 31 dniach, chyba że wyłączysz ich cykliczność odpowiednim kodem USSD. Warunkiem jest posiadanie wymaganej ilości środków na koncie.

Pakiet nie zostanie odnowiony, a na Twój numer zostanie wysłana informacja o braku środków na zakup pakietu. Aby znów korzystać z pakietów doładuj konto i ponownie aktywuj wybrany pakiet cykliczny na moje.a2mobile.pl lub kodem USSD.

Tak, możesz wpisując kod na dezaktywację cykliczności pakietu: *222*0#

  • Dodatkowe minuty i SMSy: pakiet dodatkowych minut i SMS za 15 zł ważny 31 dni: minuty i SMS na komórki bez limitu oraz 100 minut na stacjonarne;
  • Dodatkowe GB: pakiet dodatkowych 5 GB za 15 zł ważny 31 dni.
  • Pamiętaj że pakiety dodatkowe są jednorazowe i nie odnawiają się.

A. Każdy pakiet możesz aktywować na moje.a2mobile.pl lub krótkim kodem. Pełna lista kodów dostępna jest pod adresem https://a2mobile.pl/kody-aktywacyjne-3w1

B. Dodatkowy pakiet minut i SMSów za 15 zł ważny 31 dni możesz aktywować kodem *444*1#

C. Pakiet dodatkowych 5 GB za 15 zł ważny 31 dni możesz aktywować kodem *444*2#

W każdej chwili możesz aktywować pakiet dodatkowy. Jednocześnie możesz posiadać maksymalnie 4 pakiety dodatkowe.

Połączenia wewnątrz sieci to połączenia na numery a2mobile, Plus oraz wRodzinie.

Po wykorzystaniu przysługującego limitu transmisji danych, prędkość transmisji ulega zmniejszeniu do poziomu nie niższego niż 64 kb/s. W celu przywrócenia prędkości transmisji danych możesz wpisać kod USSD *200*0# co powoduje zdjęcie lejka oraz naliczanie opłat za transmisję danych według cennika opłat podstawowych (do czasu wyczerpania środków na koncie lub uruchomienia kolejnego pakietu zawierającego Internet).

Lejek można wyłączyć poprzez zakup pakietu dodatkowego bądź za pomocą kodu *200*0#. Gdy masz wyłączony lejek i jednocześnie nie masz aktywnego pakietu zawierającego Internet opłaty za transmisję danych pobierane są zgodnie z cennikiem.

Aktualny stan swojego konta oraz zużycie pakietu sprawdzisz na moje.a2mobile.pl lub kodem USSD. Pełna lista kodów dostępna jest pod adresem https://a2mobile.pl/kody-aktywacyjne-3w1

Możesz, wystarczy zmienić ofertę na moje.a2mobile.pl lub wpisać kod na aktywację nowej oferty: *119*1# oraz aktywować nowy Pakiet lub korzystać z usług wg. cen w Ofercie Promocyjnej.

Jeżeli przed przejściem na swoim numerze miałeś aktywny Pakiet z poprzedniej oferty korzystasz z niego nadal do zakończenia jego okresu ważności.

Nie, pakiet będzie aktywny do końca jego okresu ważności.