ZWROT NIEWYKORZYSTANYCH ŚRODKÓW Z ZASILEŃ KONTA
Kto może skorzystać z procesu zwrotu niewykorzystanych środków?
Zwrot niewykorzystanych środków dotyczy środków z zasileń kont numerów telefonów Abonentów oferty a2mobile. O zwrot środków można się ubiegać w okresie do 183 dni po dniu wystąpienia jednego z poniższych zdarzeń:
- upływu okresu ważności konta numeru telefonu,
- zmiany dostawcy usług komunikacji głosowej wraz przeniesieniem numeru telefonu.
Jakie środki są zwracane?
Zwracane są środki, które pochodzą bezpośrednio z płatnych zasileń konta numeru telefonu.
Sposoby zwrotu niewykorzystanych środków?
- przelew na podany w dyspozycji zwrotu numer rachunku bankowego lub numer rachunku w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej;
- przeksięgowanie środków na inny, aktywny w ofercie a2mobile numer telefonu osoby składającej wniosek o zwrot środków.
Jak można wystąpić o zwrot środków?
Dyspozycję zwrotu niewykorzystanych środków należy zgłosić:
- telefonicznie za pośrednictwem BOK na numer 720 20 30 40 (opłata za połączenie wg cennika Dostawcy usług),
- pisemnie na adres Premium Mobile sp. z o.o. ul. Warszawska 18, 35-205 Rzeszów,
- za pomocą wiadomości elektronicznej wysłanej na adres e-mail BOK: bok@a2mobile.pl.
Jeżeli dyspozycja o zwrot środków wskazująca numer rachunku lub numer rachunku w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej zostanie złożona w okresie ważności konta numeru telefonu, którego sprawa dotyczy, po upływie ważności konta numeru telefonu albo po przeniesieniu numeru telefonu do innego dostawcy usług, na dany numer rachunku dokonany zostanie zwrot środków, bez konieczności składania wniosku o zwrot środków. Dyspozycja ta może zostać zmieniona do czasu dokonania zwrotu środków na numer rachunku. Zmiana dyspozycji wymaga złożenia wniosku o zwrot środków ze wskazaniem, że przeksięgowanie środków ma nastąpić na inny, aktywny w ofercie a2mobile numer telefonu osoby składającej wniosek o zwrot środków.
Jeżeli dyspozycja o zwrot środków wskazująca numer rachunku lub numer rachunku w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, lub inny, aktywny w ofercie a2mobile numer telefonu osoby składającej dyspozycję zostanie złożona po upływie ważności konta numeru telefonu lub po zmianie dostawcy usług komunikacji głosowej wraz przeniesieniem numeru telefonu (w okresie do 183 dni od ich zaistnienia) konieczne jest złożenie wniosku o zwrot środków lub przekazanie dyspozycji do Biura Obsługi Klienta.
Wniosek o zwrot środków – co powinien zawierać?
Aby złożyć dyspozycję zwrotu należy przekazać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- numer telefonu, którego dotyczy wniosek,
- numer PESEL – o ile go posiadasz albo serię i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość, a jeśli jesteś cudzoziemcem, który nie jest obywatelem państwa członkowskiego albo Konfederacji Szwajcarskiej - numer paszportu lub karty pobytu,
- numer rachunku bankowego prowadzonego w Polsce lub numer rachunku w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, na który ma nastąpić zwrot środków,
- dane kontaktowe – adres e-mail lub numer telefonu do kontaktu w sprawach związanych z realizacją zwrotu środków.
Wniosek o zwrot środków zostanie rozpatrzony w terminie do 30 dni od dnia jego prawidłowego złożenia lub przekazania dyspozycji zawierającej niezbędne dane do Premium Mobile sp. z o.o.
Czy za obsługę wniosku o zwrot środków pobierana jest opłata?
Premium Mobile sp. z o.o. pobiera opłatę związaną z obsługą wniosku o zwrot środków w wysokości określonej w Cenniku (13,66 zł). Zwrot środków dokonywany jest po uprzednim pomniejszeniu kwoty objętej zwrotem o kwotę opłaty związanej z obsługą wniosku.
Jeżeli opłata związana z obsługą wniosku jest równa lub wyższa niż niewykorzystane środki z zasileń konta numeru telefonu, środki te nie podlegają zwrotowi na numer rachunku.
Zasilenie niewykorzystanymi środkami innego aktywnego w a2mobile numeru telefonu nie będzie skutkowało wydłużeniem okresu ważności konta numeru telefonu, na który przekazywane są środki. Za przeksięgowanie środków na inny numer telefonu opłata nie jest pobierana.
Co stanie się ze środkami, jeżeli nie przekażę dyspozycji zwrotu środków w terminie?
Uprawnienie do otrzymania zwrotu środków na wskazany numer rachunku albo wskazania innego aktywnego w ofercie a2mobile numeru telefonu, który ma zostać zasilony niewykorzystanymi środkami z zasileń konta, wygasa po upływie 6 miesięcy od dnia upływu ważności konta numeru telefonu lub dnia zmiany dostawcy usług komunikacji głosowej wraz przeniesieniem numeru telefonu.
Niewykorzystane środki z zasileń konta, których pomimo podjętych prób realizacji złożonego wniosku nie udało się przekazać na wskazany przez Abonenta numer rachunku lub względem których Abonent nie złożył wniosku o zwrot środków, Premium Mobile sp. z o.o. przekazuje na wyodrębniony rachunek Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu niewykorzystanych środków oraz wysokości opłaty manipulacyjnej znajdują się w Regulaminie i Cenniku usług komunikacji elektronicznej, dostępnych na stronie https://a2mobile.pl/dokumenty.